W 3-paku się opłaca!
Tylko teraz 20% taniej przy zakupie 3
Przeglądaj produktyWięcej informacji

  1. Zwrotu towaru możesz dokonać w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki od SCANSTYLE
  2. Przed upływem tego terminu wyślij do nas zakupiony wcześniej towar wraz z wypełnionym formularzem zwrotu lub poinformuj nas o chęci dokonania zwrotu na adres e-mail: [email protected] następnie odsyłając towar z wypełnionym formularzem.
  3. Pamiętaj, aby odsyłany towar był nowy, nieużywany, w takim stanie jak otrzymałaś go od SCANSTYLE, z nieodciętymi metkami, pozbawiony zapachów (np. perfum) i zabrudzeń (np. śladów makijażu) w nieuszkodzonym opakowaniu.
  4. Jeśli przekierowanie linku zostało już aktywowane, zwrot może być niemożliwy z uwagi na personalizację produktu. W przypadku personalizowanego wykonania bluzy i przypisania linku do wydrukowanego kodu QR, aktywacja linku uniemożliwia prawidłowy proces zwrotu. Prosimy o rozważne podejście do aktywacji linku, biorąc pod uwagę możliwość zwrotu produktu.
  5. W ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, otrzymasz od nas zwrot płatności.
  6. Zwrócimy Ci równowartość ceny odesłanego towaru z kosztami przesyłki równymi najtańszej dostępnej opcji dostawy w sklepie.

Adres do zwrotów:
LAVY Sp z o.o.
ul. Sielska 17/A,
60-129 Poznań

Staramy się, aby proces zwrotu przebiegał prawidłowo. W trosce o sprawne i szybkie rozwiązanie przygotowaliśmy formularz, który można uzupełnić przed wydrukiem.

Back to Top
Produkt został dodany do koszyka. Pamiętaj, że to nie oznacza jego rezerwacji!

Co to jest Paypo?

PayPo to polska platforma finansowa. Dzięki niej możesz robić zakupy w wybranych sklepach internetowych i zapłacić za nie w ciągu kolejnych 30 dni. PayPo oferuje też możliwość udzielenia pożyczki ratalnej oraz spłaty istniejących zobowiązań.

Jak to działa?

  1. Dodaj wybrane produkty do koszyka, a przy składaniu zamówienia wybierz PayPo jako metodę płatności.
  2. Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, zarejestruj się i podaj swoje dane. Jeśli korzystasz już z usługi, wystarczy, że potwierdzisz transakcję w aplikacji mobilnej lub kodem SMS.
  3. Gotowe! Twoje zakupy w sklepie internetowym właśnie zostały opłacone.
  4. Odbierz przesyłkę i sprawdź zamówione produkty. Jeśli je zatrzymasz, masz aż 30 dni na opłacenie zamówienia. W wypadku zwrotu nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów.

Masz pytania lub potrzebujesz pomocy?

Wystarczy, że skontaktujesz się z biurem obsługi klienta PayPo. Napisz pod adres: [email protected] Zadzwoń pod numer: +48 22 333 74 60 Biuro obsługi klienta pracuje od poniedziałku do piątku między 8:00 a 18:00.